HIT CHANNEL ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. - Radio Mythos1965

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ 60s 70s 80s 90s ROCK DISCO POP KAI ΦΥΣΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΟΚ! Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΝΟ ΕΔΩ!

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

HIT CHANNEL ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.


HIT CHANNEL ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Σεπτέμβριος 2018. Είχαμε την μεγάλη τιμή να ξαναμιλήσουμε μ’έναν θρυλικό κιθαρίστα: τον John McLaughlin. Πέρασαν κιόλας έξι χρόνια από την προηγούμενη κουβέντα  μας. Τώρα, επικοινωνήσαμε με τον John με αφορμή το νέο live album του, Live In SanFrancisco”, στο οποίο συμμετέχει το συγκρότημα που τον συνοδεύει, οι 4thDimension καθώς και επίσης και ο Jimmy Herring με τους Invisible Whip. Διαβάστε παρακάτω τα όσα πολύ ενδιαφέροντα μας είπε ο John:Πρώτα απ’ όλα, γιατί αποφασίσατε να σταματήσετε να περιοδεύετε; Είστε σε καλή κατάσταση.
Δεν σταμάτησα τις περιοδείες. Σταμάτησα τις περιοδείες στην Αμερική, επειδή είναι πολύ δύσκολο να περιοδεύεις στην Αμερική, η αμοιβή είναι πολύ κακή, οι φόροι είναι πολύ υψηλοί… Ο μόνος τρόπος να πας στην Αμερική είναι να πας για πολύ καιρό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η τελευταία μου περιοδεία ήταν 6 εβδομάδες. Αλλά δεν θέλω να πάω τώρα για περιοδεία 6 εβδομάδων. Η μέγιστη περιοδεία μου είναι 2-3 εβδομάδες, αλλά αυτό δεν είναι δυνατό στην Αμερική. Μην με παρεξηγείς, έκανα την Αμερικανική περιοδεία πραγματικά επειδή θέλω να πω «ευχαριστώ» στον Αμερικανικό λαό. Επειδή ήμουν στην Αμερική από το 1969 και είχα την μεγάλη τύχη να παίξω με τον Tony Williams και τον Miles Davis και όλους αυτούς τους υπέροχους μουσικούς. Δημιούργησα αυτό το συγκρότημα, τους Mahavishnu Orchestra, οι οποίοι είχαν φανταστική επιτυχία στην Αμερική. Οι Shakti σχηματίστηκαν επίσης στην Αμερική. Έχω πολλά για τα οποία είμαι ευγνώμων στην Αμερική. Γι’ αυτό, όταν σχεδίαζα την περιοδεία, ήθελα να παίξω τη μουσική των Mahavishnu, ειδικά για την ηχογράφηση. Δεν ήταν μια συνηθισμένη συναυλία στην Αμερική, γιατί ζήτησα από τον Jimmy Herring, έναν σπουδαίο κιθαρίστα και αυτός έπαιξε την μουσική των Mahavishnu σαν να την έγραψε. Είναι εκπληκτικός!

Έχω δει την συναυλία στο Capitol Theatre.
Αυτή ήταν στην πολύ αρχή της περιοδείας! Ήμασταν 6 εβδομάδες στο δρόμο, έτσι εξελίχθηκε με πολύ ωραίο τρόπο. Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συναυλία. Ο Jimmy έβγαινε και έπαιζε ένα ή δύο κομμάτια των Mahavishnu και στη συνέχεια έπαιζα το set μου με τους The 4th Dimension και έπαιζα ένα ή δύο κομμάτια των Mahavishnu, αλλά το τελευταίο set περιελάμβανε και τα δύο συγκροτήματα: Δύο drummers, δύο μπασίστες, δύο κιθαρίστες, δύο πληκτράδες, ένας βιολονίστας και παίζαμε μόνο μουσική των Mahavishnu και αυτή είναι στο CD (σ.σ: “Live in San Francisco”). Έτσι, ήταν πραγματικά ο δικός μου τρόπος να πω «ευχαριστώ» στον Αμερικανικό λαό που μου έδωσε τόσα πολλά. Μην με παρεξηγείς όταν λέω ότι δεν περιοδεύω πλέον στην Αμερική. Ήταν πραγματικά απλά για να πω «ευχαριστώ», αλλά ξέρεις, τώρα δεν θέλω να περιοδεύω για 6 εβδομάδες ή δύο μήνες. Είναι πολύ δύσκολο, είναι υπερβολικό για μένα, Θοδωρή! Θέλω να περιοδεύω λιγότερο.

Σε αυτή την περιοδεία, παίξατε τα κομμάτια των Mahavishnu Orchestra με τον Jimmy Herring και το συγκρότημά του. Τι προσέθεσε στις πρωτότυπες συνθέσεις το σχήμα με τα δύο συγκροτήματα;
Η μουσική των Mahavishnu είναι πολύ δυναμική. Οι μουσικοί του συγκροτήματος του Jimmy και το δικό μου συγκρότημα, όλοι ξέρουν πολύ καλά τη μουσική των Mahavishnu και αυτή είναι πολύ δυναμική μουσική και την δημιούργησα γεμάτος θάρρος. Έτσι, το να την παίξεις με δύο drummers, δύο κιθαρίστες και δύο πληκτράδες -αν ακούσεις το δίσκο- είναι πολύ δυναμικό και ωραίο σαν τους αυθεντικούς Mahavishnu, αν και λίγο περισσότερο, επειδή πάει πολύς καιρός. Ήθελα να της δώσω επιπλέον ενέργεια, επιπλέον αγάπη και στοργή από περισσότερους μουσικούς.

Πριν από την τελευταία σας Meeting of the Spirits περιοδεία, ακούσατε μετά από πολλά χρόνια το παλιό υλικό των Mahavishnu Orchestra. Ήταν μια συναισθηματική εμπειρία για σας να γυρίζετε πίσω στο χρόνο;
Φυσικά, κάθε φορά που ακούω κάποιες από τις παλιές ηχογραφήσεις μου, έχω μια πολύ δυνατή συναισθηματική εμπειρία, όχι μόνο με τους Mahavishnu Orchestra, με τους Shakti, τον Paco (σ.σ: de Lucia) και τους τρεις κιθαρίστες. Ακόμη και αν πάμε πίσω στη δεκαετία του 1960 από το “Extrapolation” (1969), όταν ακούω αυτή τη μουσική, επειδή είμαι εγώ, είναι σαν μια ζωγραφιά που έκανα πριν από πολλά χρόνια. Αλλά οι Mahavishnu ήταν πολύ ξεχωριστοί επειδή ήταν πραγματικά το πρώτο μου συγκρότημα. Ήταν ένα νέο concept στην μουσική. Είμαι jazz μουσικός, αλλά για να επιβιώσω και να φάω, έπαιζα rhythm and blues, rock και funk. Όλες αυτές οι επιρροές με σημάδεψαν ως μουσικό. Με τους Mahavishnu δεν προσπαθούσα να δημιουργήσω fusion μουσική. Η fusion μουσική δημιούργησε εμένα. Όλες οι επιρροές, συμπεριλαμβανομένων των Ισπανικών επιρροών. Το πρώτο κομμάτι στο “The Inner Mounting Flame” (1971), το “Meeting of the Spirits”, είχε μια πολύ Ισπανική επιρροή. Όταν γράφω μουσική, δεν λέω: «Εντάξει, θα γράψω ένα Ισπανικό κομμάτι». Όχι, η μουσική έρχεται, όταν υπάρχει έμπνευση και εγώ τη γράφω και στη συνέχεια την παίζουμε έτσι. Ποτέ δεν ξέρω πραγματικά, όταν αρχίζω. Ποτέ δεν ξέρω. Φυσικά, παίζοντας με τον Tony Williams και τον Miles Davis, ήθελαν μουσική από μένα. Έτσι, η μουσική που βγαίνει επηρεάζεται από όλα αυτά τα πράγματα: από την jazz, την Ισπανική, τη funk, την rhythm and blues. Από τα blues, τα blues του Μισσισσιππή! Ακόμη και την κλασική μουσική, γιατί προτού αρχίσω να παίζω κιθάρα, έπαιζα κλασσικό πιάνο.
 Πρώτα απ’ όλα, γιατί αποφασίσατε να σταματήσετε να περιοδεύετε; Είστε σε καλή κατάσταση.
Δεν σταμάτησα τις περιοδείες. Σταμάτησα τις περιοδείες στην Αμερική, επειδή είναι πολύ δύσκολο να περιοδεύεις στην Αμερική, η αμοιβή είναι πολύ κακή, οι φόροι είναι πολύ υψηλοί… Ο μόνος τρόπος να πας στην Αμερική είναι να πας για πολύ καιρό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η τελευταία μου περιοδεία ήταν 6 εβδομάδες. Αλλά δεν θέλω να πάω τώρα για περιοδεία 6 εβδομάδων. Η μέγιστη περιοδεία μου είναι 2-3 εβδομάδες, αλλά αυτό δεν είναι δυνατό στην Αμερική. Μην με παρεξηγείς, έκανα την Αμερικανική περιοδεία πραγματικά επειδή θέλω να πω «ευχαριστώ» στον Αμερικανικό λαό. Επειδή ήμουν στην Αμερική από το 1969 και είχα την μεγάλη τύχη να παίξω με τον Tony Williams και τον Miles Davis και όλους αυτούς τους υπέροχους μουσικούς. Δημιούργησα αυτό το συγκρότημα, τους Mahavishnu Orchestra, οι οποίοι είχαν φανταστική επιτυχία στην Αμερική. Οι Shakti σχηματίστηκαν επίσης στην Αμερική. Έχω πολλά για τα οποία είμαι ευγνώμων στην Αμερική. Γι’ αυτό, όταν σχεδίαζα την περιοδεία, ήθελα να παίξω τη μουσική των Mahavishnu, ειδικά για την ηχογράφηση. Δεν ήταν μια συνηθισμένη συναυλία στην Αμερική, γιατί ζήτησα από τον Jimmy Herring, έναν σπουδαίο κιθαρίστα και αυτός έπαιξε την μουσική των Mahavishnu σαν να την έγραψε. Είναι εκπληκτικός!

Έχω δει την συναυλία στο Capitol Theatre.
Αυτή ήταν στην πολύ αρχή της περιοδείας! Ήμασταν 6 εβδομάδες στο δρόμο, έτσι εξελίχθηκε με πολύ ωραίο τρόπο. Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συναυλία. Ο Jimmy έβγαινε και έπαιζε ένα ή δύο κομμάτια των Mahavishnu και στη συνέχεια έπαιζα το set μου με τους The 4th Dimension και έπαιζα ένα ή δύο κομμάτια των Mahavishnu, αλλά το τελευταίο set περιελάμβανε και τα δύο συγκροτήματα: Δύο drummers, δύο μπασίστες, δύο κιθαρίστες, δύο πληκτράδες, ένας βιολονίστας και παίζαμε μόνο μουσική των Mahavishnu και αυτή είναι στο CD (σ.σ: “Live in San Francisco”). Έτσι, ήταν πραγματικά ο δικός μου τρόπος να πω «ευχαριστώ» στον Αμερικανικό λαό που μου έδωσε τόσα πολλά. Μην με παρεξηγείς όταν λέω ότι δεν περιοδεύω πλέον στην Αμερική. Ήταν πραγματικά απλά για να πω «ευχαριστώ», αλλά ξέρεις, τώρα δεν θέλω να περιοδεύω για 6 εβδομάδες ή δύο μήνες. Είναι πολύ δύσκολο, είναι υπερβολικό για μένα, Θοδωρή! Θέλω να περιοδεύω λιγότερο.

Σε αυτή την περιοδεία, παίξατε τα κομμάτια των Mahavishnu Orchestra με τον Jimmy Herring και το συγκρότημά του. Τι προσέθεσε στις πρωτότυπες συνθέσεις το σχήμα με τα δύο συγκροτήματα;
Η μουσική των Mahavishnu είναι πολύ δυναμική. Οι μουσικοί του συγκροτήματος του Jimmy και το δικό μου συγκρότημα, όλοι ξέρουν πολύ καλά τη μουσική των Mahavishnu και αυτή είναι πολύ δυναμική μουσική και την δημιούργησα γεμάτος θάρρος. Έτσι, το να την παίξεις με δύο drummers, δύο κιθαρίστες και δύο πληκτράδες -αν ακούσεις το δίσκο- είναι πολύ δυναμικό και ωραίο σαν τους αυθεντικούς Mahavishnu, αν και λίγο περισσότερο, επειδή πάει πολύς καιρός. Ήθελα να της δώσω επιπλέον ενέργεια, επιπλέον αγάπη και στοργή από περισσότερους μουσικούς.

Πριν από την τελευταία σας Meeting of the Spirits περιοδεία, ακούσατε μετά από πολλά χρόνια το παλιό υλικό των Mahavishnu Orchestra. Ήταν μια συναισθηματική εμπειρία για σας να γυρίζετε πίσω στο χρόνο;
Φυσικά, κάθε φορά που ακούω κάποιες από τις παλιές ηχογραφήσεις μου, έχω μια πολύ δυνατή συναισθηματική εμπειρία, όχι μόνο με τους Mahavishnu Orchestra, με τους Shakti, τον Paco (σ.σ: de Lucia) και τους τρεις κιθαρίστες. Ακόμη και αν πάμε πίσω στη δεκαετία του 1960 από το “Extrapolation” (1969), όταν ακούω αυτή τη μουσική, επειδή είμαι εγώ, είναι σαν μια ζωγραφιά που έκανα πριν από πολλά χρόνια. Αλλά οι Mahavishnu ήταν πολύ ξεχωριστοί επειδή ήταν πραγματικά το πρώτο μου συγκρότημα. Ήταν ένα νέο concept στην μουσική. Είμαι jazz μουσικός, αλλά για να επιβιώσω και να φάω, έπαιζα rhythm and blues, rock και funk. Όλες αυτές οι επιρροές με σημάδεψαν ως μουσικό. Με τους Mahavishnu δεν προσπαθούσα να δημιουργήσω fusion μουσική. Η fusion μουσική δημιούργησε εμένα. Όλες οι επιρροές, συμπεριλαμβανομένων των Ισπανικών επιρροών. Το πρώτο κομμάτι στο “The Inner Mounting Flame” (1971), το “Meeting of the Spirits”, είχε μια πολύ Ισπανική επιρροή. Όταν γράφω μουσική, δεν λέω: «Εντάξει, θα γράψω ένα Ισπανικό κομμάτι». Όχι, η μουσική έρχεται, όταν υπάρχει έμπνευση και εγώ τη γράφω και στη συνέχεια την παίζουμε έτσι. Ποτέ δεν ξέρω πραγματικά, όταν αρχίζω. Ποτέ δεν ξέρω. Φυσικά, παίζοντας με τον Tony Williams και τον Miles Davis, ήθελαν μουσική από μένα. Έτσι, η μουσική που βγαίνει επηρεάζεται από όλα αυτά τα πράγματα: από την jazz, την Ισπανική, τη funk, την rhythm and blues. Από τα blues, τα blues του Μισσισσιππή! Ακόμη και την κλασική μουσική, γιατί προτού αρχίσω να παίζω κιθάρα, έπαιζα κλασσικό πιάνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Pages