Οι κατασκευάστριες εταιρείες προσαρμόζουν ανάλογα την στρατηγική τους στο marketing
Μια νέα έρευνα που έδωσε στην δημοσιότητα η Fender αποκαλύπτει ότι οι γυναίκες αποτελούν, πλέον, το 50% των αρχαρίων παικτών κιθάρας, με τις κατασκευάστριες εταιρείες να προσαρμόζουν ανάλογα την στρατηγική τους στο marketing.
Η έρευνα της Fender έλαβε χώρα στην Αμερική και το Ηνωμένο Βασίλειο.
«Το γεγονός πως οι γυναίκες καταλαμβάνουν το 50% των αγοραστών του οργάνου αποτέλεσε έκπληξη», αναφέρει ο CEO της Fender, Andy Mooney στο Rolling Stone.
«Στην αρχή είχαμε την αίσθηση πως όλο αυτό δημιουργήθηκε λόγω του παράγοντα… Taylor Swift. Αλλά τα τελευταία χρόνια η εν λόγω καλλιτέχνης εμφανίζεται όλο και λιγότερο με κιθάρα στην σκηνή, με τις νέες γυναίκες να συνεχίζουν να αγοράζουν κιθάρες με αυξητικούς ρυθμούς.Το φαινόμενο, λοιπόν, είναι πραγματικό και συμβαίνει σε παγκόσμια κλίμακα».
Η ίδια έρευνα σημειώνει πως το 72% των κιθαριστών αγοράζει για πρώτη φορά κιθάρα θέλοντας να βελτιώσει την ποιότητα ζωής του αποκτώντας γνώση, το 61% θέλει απλά να μάθει να παίζει τραγούδια με κοντινούς φίλους και την οικογένειά του ενώ ένα 42% αντιμετωπίζει την κιθάρα σαν μέρος της ταυτότητάς του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου